sobota 27. března 2010

when you said me i love you , everything has changed ♥


Linh je zamilovaná . Fakt . Včera mi T napsal , že mě miluje , tolik krásných věcí na jednou na mě bylo moc , málem jsem dostala srdeční infarkt :D ♥ :X nebudu to zmiňovat .. nevím co psát . Miluju ho ♥

my heart is beating only for him ^^

to je teda článek :D oh my gosh :D pardón , poslouchám něco romantic nemůžu psát nic jinýho než o lásce :D

lalalalalalalalaa .

10 komentářů:

  1. Koho miluješ bože?:D nekoho z fejjsboku?jo? :D nebo koho no linh hovor :D a dokonalá fotografia :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se mám dobře :).A co ty?Asi zamilovaně.že?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonaláá fotka ♥
    jéé to je krásnýý :) a kdo to vůbec je ? :) povídej ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zamilovanost je krása,je to pocit je to život aj ked je to iba internetová láska :D láska je proste milovat....já by som o tej láska mohla písať aj celý deň...ale to by nikto nepočúval :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ségruše...toho si musíš udržet:))♥

    OdpovědětVymazat
  6. Bola som a nedokázala som na toho chalana prestať myslieť.Snívalo sa mi o nom.FUrt som rozprávala o ňom...a to ešte že sme spolu každý deň 9 hodín v kuse :D dobrý co?aj láska cez internet niekedy funguje.tak nech ti to raz víde ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Môžeš mi zatlieskať linh podarilo sa mi urobiť blogspot...sláva tlieskame :D :D tlesky tlesk :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. tak hlavě že seš šťastná :) jen se bojim abys ho nezkazila, znáš se.. :D:D houbičky.. :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. juáá .. přeju ti to :) a hele ten T je ten jak si s nim ve vztahu na FB, žee?? :) :D

    OdpovědětVymazat