středa 24. března 2010

Life is what you make it so let´s make it right ! :X


Včera jsem nenapsala,byla jsem grogy,tak jsem byla jen na FB kvůli Tonymu :D:X
eh. No,po škole jsem chtěla jít bruslit. Je tak krásně,proč sedět doma,že ? Jenomže neměla jsem klíče od domova,tudíž jsem nemohla si vzít brusle . Hm .

Tak jsem šla k babičce,která bydlí za rohem :D:P tam jsem se dívala na Smallvile . Love it . Volá mi kámoška,ať jdu ven :X no . Jsme jeli na Palmovku pro občanku,smáli se neuvěřitelně v tramvaji,pozorovali Asiaty :D teda já , ehm :X:D sranda byla .

Pak jsme potkali Kubu,kámoše,a s ním jsem šla domů. Jsme konverzovali,no,pohoda . Příjdu domů,mamka že chce s něčím pomoct :X jsem nosila sutiny,těžký rozřezaný linky,sestra se do auta hodila marod . Bitch :X :DDDDDD

dneska skipuju , em . Ne , no , ehm , jdu na vyšetření očí .. za hodinu :X fakt natěšennost :X

jo,Lee se učí vtnmsky,pozor na to :DD ♥

tak,dewamata <33333

10 komentářů:

  1. Jee děkuju ti moc :P máš to tu užasný taky :))* mohla bych si tě přidat do oblíbených či přátel na facebooku xD a máš užasňácký kukadla :D to je máš takhle velký nebo nějak zvětšený ? xD

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za adresu :) máš to tu pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů :) konečně vím adresu ♥
    jsou :))
    dobře beru na vědomíí :) pridam si te mezi blogy ;)) ♥
    doufam ze ti to vysetreni dopadlo dobre ;)) a mas to tu krásnýý ♥
    a dokonaláá fotka ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. nn neposílala ae ted uz te mam ulozenou v zalozkách ♥ nemusis se omlouvat :))
    tak aspon že to dopadlo dobre :))
    nemas vubec zač :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je super, že máš aspoň blogspot i když o nemám ráda, tak já si tě aspoň přidám mezi oblíbené stránky:)
    a ta fotka je krásná, taky bych chtěla mít modré oči:D
    ach jo, na ten fb začínám být alergická!:(

    OdpovědětVymazat
  6. jo?tak to nechápu:D
    ale když myslíš:D
    ale škoda že už nejsi princess, na to jsem byla zvyklá:D
    když změna tak si vším všudy, co?

    OdpovědětVymazat
  7. jojo klíďo mužeš: N-icolle Tichá
    aha tak to je máš až nadpřirozeně velký, ale mrtě !! :D

    OdpovědětVymazat
  8. jeeej :D ty oči na tý fotcéé :D mazééc :D:D
    brusle.. ty bych taky moha najít.. :D:D ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za tvůj názor =^.^=.A máš krásnou fotku :).

    OdpovědětVymazat