pátek 19. března 2010

Konečně víkend . Budu se tomu věnovat :x


No,nechodila jsem sem,protože jsem si myslela,že nemůžete nějak přidávat komentáře a ani se mi na to nechtělo přicházet...ale ! Linh je šikovná a tak už může přidat komentář kdokoliv <33

Dneska byla nuda . Nehorázná :x ale po škole docela dobrý , mamka mi řekla , ať zajdu za vtnmcema ke škole :D já že jo :D
,,Tery ? Půjdeš se mnou ? ´´,, A tak jasné ..´´

prej :,,Kam to jdeš ? :D´´,,No k vtnmcům ! :D ´´ ,,Ke školeee ? Já myslela do Ládví,ses posrala ne ? :D ještě nás někdo uvidí a bude nám říkat že tam nakupujem,i když se jdem jen na něco zeptat :D ´´ volám mámě:,,Mamííí ? Tam nejdu ! Společenská sebevražda , ještě by nás mohl někdo vyfotit a dát na facebook :DDDD ´´ ,, Linh ty jsi povýšená ´´ ,, nené :DD ´´

včera mamka zase prej :,,Gábi ? ´´,,Ano ? ´´ ,, Něco ti chybí :x´´,,cože ? ´´,,někam tě přihlásim ´´,, ok :D ´´ .... odpověděla bych jí normální rodinný život , ale asi by to nepochopila...

^^ venku je tak hezky , nepůjdete někdo ven ? :D


LINH ♥

5 komentářů:

  1. a pak že je to mnou, viď.. :D:D ale jako borec nejvíc ty.. :D už ti sem můžu psáát :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D:D prej vyfotit na dát na fb :D:D . heej jasný, tak pro mě zajdi a pudeme ven ;) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Muhááá..Konečně:D:D..Já jsem si řikala že toe nějaký vadný://:D:D..Twl..ty máš zase dost:D:D..Jo já bych ven šla:D:D

    OdpovědětVymazat