úterý 30. března 2010

Ozývám se ♥


omlouvám se , nešlo se mi sem dostat . ^^ nemohla jsem nic přidat .
Ve škole...hrozný . V Ma mi vychází za 4 . :x to si opravím .

heh . Nevím co psát . Opravdu nevím :/ mamka furt chodí ke mě do pokoje a já furt :,,MAMI ? JDI PRYČ ! :DDD ´´...dává mi pusu :,,beruško moje já tě mám tak ráda ´´ Linh se ptá po šesté :,,T__T mami kdo umřel ? :DDDD ´´ ^^

eeh . Pak prej ,,Ukaž mi e-mail ´´,,OK ´´,,Ukážu ti krásnou reklamu na kondomy...´´´,,cože ? :D´´,,teda ne , to je hrozná reklama to nesmíš vidět :x ´´,,oh gosh :DDD ´´

v sobotu jsem chtěla jít k Linh na oslavu . :x byla by tam Janie,Ivil,Tish,Nyappy .. a Linh samozřejmě + spousta dalších . Lidi které jsem chtěla poznat :/ ^^ i když bych se asi jako jediná češka mezi Asians necítila dobře i přesto , že zbožňuji ASIANS . ^^ no ... mému kamarádovi se oběsila jeho nejlepší 15letá kamarádka . on je z toho na prášky a potřebuje rozptýlení / mě ! / . Takže někam jedeme :( pokusím se s ním konverzovat...poprvé , za ty tři roky co se známe .

LINH ♥

5 komentářů:

  1. mě moc Japonsko neláká :)já spíš U.S.A,Kanada,Španělsko nebo Itálie,Řecko atd :D

    OdpovědětVymazat
  2. zlato ty mi teda davas zabrat s tak dlouhým komentarem e to nevadii ♥ :))
    jé to je krásnýý :)) já zažila , ae bylo to takový nejdrvi oboustrany a pak jenom z mý strany asi a nakonec z toho nic nebylo :// ae hrozne ti preju aby ti to s ním vyslo :)) Třinec doprdelel kde to je ? :D sem trochu mimo *lol* jůů dopis to je roztomilýý :D wááá ♥
    krásnáá fotka jako vždyy :))

    OdpovědětVymazat
  3. No chtěla bych mít takovou mamku:D:D..Ke mě dnes přišla a začla něco kecat a já,,Mami už jdi něco dělat"a ona,,Překážím ti tu?"a já,,Ne vůbec":D:D:D..Jééžiš..chudák kámoš:'((

    OdpovědětVymazat
  4. no ty voléé :D tak jako víšco, já soudim podle toho co tě znáám :D:D

    OdpovědětVymazat