pátek 26. března 2010

Linh miluje centrum *


Bože,jak já miluji Václavák,Staromák ^^ kdyby jste viděli jak dokonale tam chodí lidi oblíkaní , připadáte si v normálním oblečením tak ... nevýrazně :D holka má obrovkou mašli ve vlasech , na triku . STYL . Čumim . ^^ pak hrozně lid tam prostě mají styl . Lidi vyrážejí v autech bez střech a já tiše závidím . S C. jsme si to ale užili,zašli na caffe do STARBUCKS ; jak jinak , haha :X . Pak jsme se prošli až k Palladiu :)) * Linh se usmívala asi na každého Asiata co kolem ní prošel , uh :DD* ... pak jsme se nechali vést uličkami , přiznám se,že jsem se ztratila ,ale každá cesta Vás někam dovede . :) takže jsme přes Staromák šli na tramvaj a jelo se domů . ^^ uh , v tramvaji jsem usla asi třikrát :X pak jsem málem spadla když jsem vystoupila :D nejvíc unavená :)))) :X ^^

jej,příští sobotu mám jít na narozeniny jedné holky z FB . Ona je vtnmka :)) doufám , že tam nebudou jen Asiati,cítila bych se asi divně :X jako jediná češka .

pak mám mít sraz také s jednou kámoškou z FB , vtnmkou . Stejnej hulič jak já :DDDDD teda zhulený kecy , umřu :X :D ^^

^^ LINH , která miluje PRAHU ♥ kdo tu nebydlí o moc přichází :( ^^

3 komentáře:

  1. já tam chci taky bydleet :( taky chci chodit po Paraze, taky chci chodit všude po nákupech.. u nás? tpč.. bys docela čuměla, co my tu máme za "město" .. taky s tebou chci jít někdy ven.. :( proč jen musim bydlet tak dalekoo? :'( ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Závist ! chci taky do Práglu :)) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju Prahu, chtěla bych tam bydlet :) Líbí se mi celá ta její atmosféra. Jak já závidím těm lidem co tam bydlí ...!
    Krásná fotka, máš strašně zajímavý oči :)

    OdpovědětVymazat