čtvrtek 25. března 2010

,,Ale paní učitelko..´´


..to už jsem Vám vyprávěla,jak jsem potkala v Číně prezidenta ? :D ^^ ulice Klapkova;Čína . Nejlepší Čína,jakou jste kdy mohli ochutnat,kdo nebyl,o hodně přichází . Vím,že tam chodí paní Klausová . A tak jsem říkala mamce,že toto je oblíbeá restaurace prezidenta . Ona , že sem nechodí Klaus,že spíš jeho manželka :D haha,a zrovna ho tam potkáme , docela maso . Každopádně tam jsme prý jako doma :D vždycky tam příjdeme a hned : Jé dobí dén :D ^^ už nám nechtějí ani dávat ty jejich dárky , jak tam jsme furt prý :D ^^ ... taky bylo dobrý , jak jsem se ptala na ten čínský nápis na mém triku , haha . Prý co to znamená :X :D ,, Něco víc jako...krásná...ale něco víc ´´,,Aháá :D ´´

.. dneska Míra válel . V hodině , učitelka matiky ho trápila,chudáka . Prej :,,Mirek k tabuli ! ´´..Cože no do hajzlu do prdele vy jste kráva do píči ! ´´ my uplně na něj čuměli :D ,,ŽÁKOVSKOU NA STŮL ! ´´,, Do píči co sem zas udělal no tak sme si popovídali tak to by stačilo kurva ´´,,Cože ? :D´´učitelka se tím nejvíc bavila :D ,, Tak tyvole já nevim co sem zas udělal do píči ! ´´ ^^ a teď musel do žákovský napsat všechny slova co řekl ne :D sprostý :D ^^ ať to doma podepíšou :D

debil :D uuuuuuh .

LINH ♥

13 komentářů:

  1. no nám taky píšou když něco řeknem :D prej "a dej to doma podepsat, ať maminka vidí, co řikáš" :D:D nejvíc lol dycky :D:D
    twl orezidenta? tyvoléé :D ty se máš, já chci taky bydlet v Prazéé.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. twl alke to sou dycky poznámky "o hodině vykřikuje PÍČO" "o hodině poslala spolužačku do píči" "na otázku -Kam jdete po této hodině- odpověděla -do prdele-" :D:D takový výtlemy :D:D
    no jasnýý :D du si balit hele.. :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. áá zlato to jsem ráda,že ses ozvala mám se dcl dobře:) áá v jaký restauraci v Praze? Povídej:D:D:D Tam hned pojedu:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. a nejlepší je žákovskou na stůl ale já ji nemám :D nekecej a dej mi ji :D ale já ji opravdu nemám .. :D a tak se u nás vždycky hádají :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi dobrá, anpíšeš mi, že už jsi se "přestěhovala", ale že by jsi mi dala odkaz, to ne, víš, jak mi trvalo, než jsem tě našla? (dobře, minutu dvě, ale to je jedno XD)
    Chceš být i nadále spřátelená? :)
    Jinak nebydlím v Brně, ale dojíždím tam do školy - není to pro mě problém tam zajet i jindy :) Takže až za někým pojedeš, vzpomeň si na mě, a taky dáme scuka :D Teda jestli chceš ;)
    S tou restaurací mazec XD A školu máte fakt hustou, to nám se dneska taky něco povedlo, resp. mýmu spolužákovi XD
    Prej učitelka pro zkoušení: "Není křída, tak stačí ti tady ten prášek z ní nebo chceš nechat službu o týden dýl?" A on, že nechá službu o týden dýl a zjistilo se, že je služba on XD

    OdpovědětVymazat
  6. aha, tak to je blbé když se o tom blogu dozví hodně lidí, třeba o mém blogu neví nikdo, ani mamka...:D
    no ví že ho mám, ale nikdy ho neviděla:D
    to jako fakt tam potkáváte prezidenta?:D
    kecáš:D
    ty vole, nevim co jsem zas udělal, do píči?
    tak to je teda mazec:D
    to kdyby u nás někdo řekl učitelce tak má vyhazov:D
    Jak žiju?no jde to jde to, co ty?:D

    OdpovědětVymazat
  7. aaa :D né, to ne, ona je kachna ještě nezletila :D takže by měla potom u policie problémy :(

    OdpovědětVymazat
  8. jéé gabino :D :D lee wuu :D D krásny blogspot...proč zrvona blogspot? :D :D

    prdel teda :D :D...ianč dokonalý layout ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jé ty si teda videla prezidenta jo ? :))
    a jako ten spoluzac byl sfetlej ne ? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ááw..chci vidět Klausíka:D:D..Hey nemálo tady chčiju smíchy:D:D..Prej učitel na mě včera,,Martina k tabuli"a já,,A do prdele"a on,,Prosim?"a já,,Dyť sem nic neřekla":D:D..Twl,ale vždycky kluci maj takový kecy a učitel,,Dejte mi vaší žákovsou knížku"a kluci,,Proč jako?",,Jaký proč jako?",,Dyť sme nic neuděli",,Nebuď drzý":D:D..OMG:D..Nejvíc výmaz učitelé:D

    OdpovědětVymazat
  11. ja som mala blogspot,lenže neviem heslo a už ani meno inač by som možno bola na bogspote takže asi tak :D mne blog príde taký detský ale nák mi nejde ted založiť blogspot :S

    OdpovědětVymazat
  12. Není za co ^.^.
    ____________________
    To musela být prdel s tím tvým kámošem :D.

    OdpovědětVymazat