pondělí 22. března 2010

Linh není obklopována kamarády :X


Něco jsem si uvědomila . Jen tehdy , když se člověk změní , pozná , jakými lidmi byl celou tu dobu obklopován . Ano , i mě se to stalo . Bývala jsem..oblíbená . No , aspoň co se kluků týče mě a ještě asi 2 holky nejvíc brali . OK a teď si polovina třídy myslí , že jsem retard . Sice mi to neřeknou do očí /což by bolelo ! / ale píšou to na FB co není o moc lepší :( ^^ srovnávají mě s magorem třídy .

Důvod ? Pro ně jednoduchý . Poslouchám k-pop a líběj se mi Asiati ^^ O_o víte,i kdyby se polovila třídy změnila v EMO,či co , brala bych je furt stejně. Jo , možná jsem jediná , ale proč mě souděj za to,co se mi líbí ? Každý je jiný .

^^ mám raději lidi z netu , které poznám osobně většinou a berou mě takovou , jakou mě poznali na netu . I když , všimla jsem si, že vám to taky někdy vadí :X



chci do Třince za Tonym :( ♥ všichni mě tak štvou !

LINH SI VYLILA SRDÍČKO A ODCHÁZÍ :X



hah,náš song ♥ musíte slyšet,miluji ^^ <333333

6 komentářů:

  1. aww <33 ten soooong ^^ dokonaleeej ^^
    zlato ja te mam rada takovou jak si.. i s tim co se ti libi, i stvejma nazorama.. kazdy ma jiny nazor a libi se mu neco jinyho.. :) my te mame radi takovou, jaka si.. já bych te strasne chtela nekdy potkat.. :( ale bydlime dost daleko.. :( :-*

    OdpovědětVymazat
  2. já tě mám ráda takovou, jaká si :) s co že posloucháš k-pop a líběji se ti Asiati? Mě to nevaa! Sou to taky lidi, tak proč né viď .. kdyby se ti líbili třeba zvířata, tak neřeknu :D ale oni to sou lidi .. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Twl..ať tě nechaj být!!:'(..Já tě mám ráda takovou jaká si..Nikdo nemůže za to že má rád něco jinýho co ostatní odsuzujou:(..Ale Gábi takový je už život:'(..Jednoduše řečeno,,Život je svině"!:(

    OdpovědětVymazat
  4. jo to znám, jen nechápu co lidem vadí na asiatech, vždyť oni jsou úžasní.

    OdpovědětVymazat
  5. z toho že jsi jiná bych si nedělala těžkou hlavu .To já jsem taky a upřímně hledej v tom ty lepší věci,nejsi jako stádo máš svou hlavu,proč být jako ti okolo? Jinak díky za komentář na blogu...
    Tabitha ren Moore

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle se mi taky stalo. Když jsem přešla na temnější styl, najednou se mi všichni posmívali a asi polovina takzvaných přátel mě odkopla. Lidé už jsou takoví. Ti co tě odkopnou kvůli tomu co máš ráda, jak vypadáš apod. ti za to stejně nestojí.

    OdpovědětVymazat