neděle 14. března 2010

14.3.10


Je mi blbě . Asi jsem těhotná ( vtip :D ) .

Každopádně na shopping se necítím,za chvíli tam mám sraz s kámoškou , nechci to zrušit,neviděli jsme se 14 dní . Ale nemám na to náladu . Opravdu mi je špatně z autobusu . Dvě čokolády a capuccino dělají s prázdným žaludkem divy . Fuj .


Asi jsem zamilovaná :D / Lizz pomlčeti ! :D / ne,ale on je tak dokonalý . Fajn,znám ho z facebooku,ale nepoznala jsem lepšího kluka,i když na FB člověk moc nepozná jaký je .


Líbí se mi , že mu je 18 a má celoživotní cíl,že si už plánuje budoucnost. Kdo v 18 má cíl ? Nevím,asi málo lidí . Řekla jsem mu,že hraju na klavír 7 let :D on hned,že jsem žena jeho snů :D

Prej : Já se do tebe asi zamiloval *


Jenomže on měří jen 171 cm a já 176 :D já prej:


,,Jo,všechno vždycky končí , když řeknu , kolik měřim ´´

,,Co by mělo končit ? :D s vlasama měřim 180 :D ´´


^^ letím za kamarádkou ^^


Linh ♥

2 komentáře:

  1. Oouu..;) To zní, jak z filmu..**
    Tady se nám to hezky vyvíjí..
    Držím palce..:* Na výšku "dlabat":D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. tehotná?wuu nám tady rovno pred očima porodíš :D :D :D (vím že vtip) :D asi vím do koho seš :D :D :D :D do martínek danko? :D :D co? jo? :D ianč som z dazzling-chcolate.blog.cz a taky terka na fejsu :)

    OdpovědětVymazat