neděle 4. dubna 2010

,,Řezali jsme kohouta...ŘÍZ ŘÍZ ´´,,No ty vole ! :D ´´

ALOHA dětičky mé Ulzzangskovské ♥
jak jste mi chyběly ! :) lol , včera jsem zmeškala narozeniny LINH a docela mě to mrzí :( muselo to být tak super ! :(

my jsme byli vlakem až někde někde no :D ale byla sranda ! :D

~ lol jak já nemůžu z těch češek které mají rádi Asiaty , ale u nich se to projevuje tak že píšou statusy : ááách tý songý nejwíc závislóst * ... já bych vraždila...prej...jaký ? ...korejský,thajský , vtnmský....AHA!

~ dále . Nechápu holky co se s ASIANS jen fotěj ale kamarádství na nule :) lol , to mě tak rozesmívá až z toho nemůžu :D mě je uplně jedno , já mám i české kamarády , néasi ! ^^ takže samozřejmě že do albumu MY LOVES dají jenom fotky s ASIANS :)
ale tak už jsem si zvykla , lol :)

3 komentáře: