pátek 2. dubna 2010

,,Jak mám počítat ty peníze když mám v ruce tvůj muffin ? :DDDDDD ´´


looooool :D nejlepší s Ab v centru ♥___♥ really love her ! :x
babes , co hodláte dělat o prázdninách ? Já se nudit , so usually :x

eeh , nebaví mě to tu , nevím co přidávat , jako vždy . Jsem hrozná :D

ale to víte :)

miluji VÁS ♥

Linh ^^

5 komentářů:

  1. to tvoje centrum :D zabiju tě ja chci taky :D:) ♥
    dokonala fotka :))

    OdpovědětVymazat
  2. ~Ku*va sis:D:D..Já snad za tebou do toho Práglu přijedu:D:D:D..To bude teprve jozda:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. o prázdninách? nic moc hele.. :D omg! jí chci taky d centra, já chci do Prahy.. :( za tebooou ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Ne asi nudit se, no proč ne já taky xD Jak se jinač mášš Gab?? :]] Teda sorry ejža Gab xD Jinak trošku jsem změnila štýýýl na blogu, snad se ti to bude líbit :)) Ejža to není, ale co xD

    OdpovědětVymazat
  5. A my milujeme Tebe..<3 Jak to teď u tebe vůbec je princezno..? xPP
    PS: musíš mi říct, jak to děláš, že vypadáš na každé fotce, tak DOKONALE..? ;) :*

    OdpovědětVymazat